Фронтальна відеокамера на моделях Ford уже задіяна в технологіях, які допомагають водіям підтримувати безпечну дистанцію від автомобіля попереду, не виїжджати за межі своєї смуги і не повертати на з’їзд, призначений для руху транспорту у зустрічному напрямку. Розташована всередині салону, під дзеркалом заднього виду, камера здатна зчитувати розмітку та дорожні знаки на відстані до 65 м, що дозволяє змінювати напрямок світлового пучка набагато раніше, ніж у системах, що відстежують обертання керма.
Опитування Ford у Європі показало, що 81 % водіїв побоюються сідати за кермо у темний час доби3. У іншому опитуванні, коли німецьких водіїв попросили розповісти про свої побоювання щодо нічного кермування, 53 % повідомили, що побоюються не побачити велосипедиста або пішохода, 43 % — «побачити перешкоду надто пізно», 23 % — «не побачити, у який бік повертає дорога».
Додатковою функцією системи Adaptive Front Lighting System є технологія попередження засліплення водіїв зустрічних автомобілів Glare-Free Highbeam. Завдяки їй не потрібно перемикати світло з дальнього на ближнє при наближенні зустрічного автотранспорту — інтелектуальна система автоматично скорегує світловий пучок, заблокувавши промені, які можуть засліпити інших водіїв. Дослідження показали, що при використанні автоматичного режиму дальнє світло вмикається до 10 разів частіше, ніж при перемиканні між дальнім і ближнім вручну, що покращує огляд у темний час доби.
Серед інших перспективних технологій, пов’язаних з освітленням, Коєрр та його команда займаються розробкою системи точкового освітлення, у якій використовується камера інфрачервоного бачення, здатна розпізнавати пішоходів, велосипедистів та великих тварин на відстані до 120 м.
2 Згідно з результатами дослідження TomTom.
3 Згідно з результатами опитування для Ford, проведеного Opinion Matters у Європі в березні 2017 р.