Оберіть, будь ласка, мову.
×

Focus RS


																			Винятковий контроль на поворотах
Винятковий контроль на поворотах

Розробка підрозділу Ford Performance — повний привід (All-Wheel-Drive, AWD) із контролем динамічної векторизації крутного моменту (Dynamic Torque Vectoring
Control) — забезпечує неймовірне зчеплення з дорогою й ультраточне кермування на поворотах. Система використовує дві муфти зчеплення з електронним керуванням, які перерозподіляють крутний момент двигуна між задніми колесами відповідно до дорожнього покриття й умов керування.


																			2,3-літровий двигун EcoBoost, з використанням передових технологій
2,3-літровий двигун EcoBoost, з використанням передових технологій

Революційні технології, втілені у 2,3-літровому двигуні EcoBoost об'єднують безпосереднє вприскування пального, подвійну незалежну синхронізацію розподільного вала та передову систему турбонаддуву. У результаті налаштування та калібрування спеціально для нового авто Focus RS отримано максимальну потужність 350 к. с. та максимальний крутний момент 440 Нм (470 Нм під час збільшення тиску наддуву). Неперевершена чутливість поєднується з тягловим зусиллям середнього рівня. А максимальне число холостих обертів сягає 6 800 об/хв.